BLACK FRIDAY

Informații de bază

  • Comanda minima pe site-ul nostru este de 100 lei
  • Comenzile sunt expediate în 1-3 zile
  • Trimitere prin curier suma comanda peste 450 lei - gratuit

Livrate

Colectare personală

  • Fan Courier Paypoint

    • 20 Lei
    • Punct de colectare - prin rețeaua PayPoint
    • Peste 3000 puncte de livrare în toată România
    • Pachetul rămâne în punctul de colectare timp de 7 zile
    • Plata ramburs este posibilă - Plătește cu cardul tău de debit/credit

    Vei primi un SMS cu un cod de ridicare imediat ce coletul este pregătit pentru a fi ridicat la punctul de colectare selectat. Pachetul te va aștepta timp de 7 zile. Este necesar să comunici codul din SMS/email.

    Contact - Fan Courier: 9336

  • Fan Courier Office

    • 20 Lei
    • Cele 140 de agenții FAN Courier, situate în cele mai importante orașe din România, îți stau la dispoziție
    • Pachetul rămâne în punctul de colectare timp de 7 zile
    • Plata ramburs este posibilă - Plătește cu cardul tău de debit/credit

    Odată ce comanda a părăsit depozitul nostru, te vom anunța prin e-mail. Odată ce pachetul a ajuns la oficiul Fan Courier, vei fi contactat, de asemenea, prin e-mail/ SMS și îți va fi trimis un cod unic pentru a ridica pachetul.

    Contact - Fan Courier: 9336

  • Ridicați din depozit

    Puteți ridica comanda de la adresa noastră: Orasul Voluntari, Bulevardul Voluntari.102, Judetul Ilfov. Depozite 10, Voluntari 077190, Romania

    Depozitul este deschis de luni până sâmbătă de la 9:00 la 17:00

Livrare la adresă

  • DPD

    • 20 Lei
    • Livrare în toată România
    • Ramburs +6 lei

    După preluarea coletului de către noi, veți primi un e-mail cu data estimativă de livrare. În ziua livrării, DPD vă va informa despre intervalul orar în care se va efectua livrarea. Pentru modificarea datei sau a adresei de livrare, vă rugăm să contactați direct DPD.

    Plata ramburs poate fi efectuată fie cu cardul, fie în numerar.

    Termenul de livrare afișat pe site este unul estimativ sau aproximativ.

    Dacă ați plasat comanda pe persoană juridică, iar chitanța emisă de curier este pe persoană fizică, vă rugăm să solicitați curierului emiterea unei noi chitanțe pe persoană juridică.

    În cazul în care doriți să modificați data expedierii din depozitul nostru din Cehia, vă rugăm să contactați departamentul de Relații Clienți de la Belany. Dacă preferați o altă dată de livrare, iar coletul se află deja în posesia firmei de curierat din România, vă rugăm să contactați direct firma de curierat (DPD RO) pentru a reprograma livrarea.

    Dacă observați că ambalajul coletului este deteriorat sau produce zgomote (în special dacă conține produse fragile), vă rugăm să NU acceptați coletul, chiar dacă curierul oferă întocmirea unui proces verbal. Nu sunteți obligați să primiți coletul în cazul în care acesta prezintă deteriorări.

    Contact - DPD: 031.824.90.90

  • Fan Courier

    • 20 Lei
    • Livrare în toată România
    • Ramburs +6 lei

    Dacă adresa de livrare și numărul de telefon nu sunt corecte, coletul va intra în status de RETUR și se va întoarce la depozitul Belany.

    Termenul de livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.

    Dacă ai plasat comanda pe persoană juridică, iar chitanța emisă de curier este pentru persoană fizică, te rugăm să soliciți curierului emiterea unei noi chitanțe pe persoană juridică.

    Informații importante despre livrare

    După ce pachetul tău a fost expediat din depozitul nostru, vei primi un e-mail care conține un link către site-ul companiei de curierat, unde vei putea urmări expedierea. În ziua livrării, FAN Courier te va informa prin SMS despre intervalul orar în care va avea loc livrarea. Dacă este necesar să modifici data de livrare, te rugăm să contactezi FAN Courier.

    Dacă observi că ambalajul coletului este deteriorat sau produce zgomote (în special dacă coletul conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă curierul îți oferă un proces verbal. Nu ești obligat să primești coletul dacă observi că este deteriorat.

    Contact - FAN Courier: 9336

Modalități de plată

  • Card de credit

    • Cea mai sigură și cea mai rapidă modalitate de plată, fără taxe suplimentare
    • Acceptăm plata prin card Visa sau Mastercard
    • Dacă plasezi o comandă doar pentru produse aflate în stoc, livrarea se va face, în mod normal, în termen de 5 zile (livrarea poate dura mai mult în cazul produselor supradimensionate).
  • Plata la livrare

    • Plata la livrare presupune un cost suplimentar de 6 Lei
    • În cazul în care optezi pentru această plată, vei plăti în momentul livrării, direct la curier
    • Poți verifica la firma de livrare opțiunile de plată la livrare (numerar sau card)
  • Plata prin transfer bancar

    • Livrarea comenzii poate dura mai mult, din cauza faptului că procesarea plății se face, de obicei, în 2 zile lucrătoare
    • Plata trebuie efectuată în termen de 5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În caz contrar, vom fi nevoiți să anulăm comanda Poți găsi informațiile necesare efectuării plății în detaliile comenzii sau în e-mailul trimis de noi la adresa de e-mail pe care ai trecut-o în comandă.
    • Dacă dorești o factură de avans (factură proformă), contactează departamentul Relații Clienți.